SiteVision
SiteVision
Sök på sitevisiondagarna.se
Sök på sitevisiondagarna.se

LOTTA KRETSCHEK

Innehållsprojekt – framgångar och fallgropar

Föredraget hölls 2017

Tid: 09.40-10.10

Datum: Onsdag 18 oktober

Plats: Tunnbindaren

Vad är realistiska utgångspunkter för innehållsprojekt?

 

En satsning på ett nytt/nygammalt intranät eller en webbplats kan användas som språngbräda för att lyckas bättre med innehållsarbete även i löpande förvaltning. Här får du tips om hur du skapar verksamhetsnytta eller affärsnytta med rätt innehåll.

Vi kollar konkreta exempel och Lotta delar med sig av egna framgångar och fallgropar.

Om talaren

Lotta Kretschek är kommunikationsstrateg och driver Najja kommunikation AB sedan 2008. Sedan 2016 är Lotta också underkonsult hos Bouvet i kommunikationsfrågor. Tack vare Najjas kommunikationstjänster kan Bouvet numer även stötta sina kunder i att omsätta mål och strategier till bra innehåll i digitala kanaler.

Lotta har sina rötter i offentlig sektor och älskar att få amatörer att gilla kommunikation och få proffs att jobba enklare med kommunikation

Najja kommunikation
Bouvet sponsorsida
Limepark
Soleil
Advant
Bouvet
CGI
Consid
Cybercom
ETU
Funka
HiQ
inUse
MediaflowPro
QBank
ReadSpeaker
Semantix
Språkkonsulterna
Storm Commerce
Tieto
Toxic
Vemendo
Vizzit