Sitevisiondagarna logotyp, till startsidan
null klockan null–null

Målgrupper – för dig som älskar att sortera folk (på ett snällt sätt)

Tänk dig en värld där ditt intranät vet exakt vem som tittar – och anpassar sig därefter, som en digital kameleont med superkrafter. Låter det magiskt? Det är det. Och det heter målgrupper i Sitevision.

Spelas in
Talare:
Björn Alexandersson

Teknisk projektledare och lösningsarkitekt, Limepark

Välkommen in i målgrupps­träsket. Det är här det händer.

I det här föredraget visar Björn Alexandersson hur du kan få din webb att bete sig som den där kollegan som alltid vet vad folk vill ha (du vet, den som har färgkoordinerade mappar och känner till alla besökares födelsedag). Vi snackar smart innehåll, anpassade sidor och varför ”en sida passar alla” är så 2022.

Oavsett om du vill visa olika startsidor för politiker och personal, eller bara gömma viss information för nyfikna HR-människor – här får du tipsen, tricken och de bästa exemplen på personalisering med målgrupper. Det blir nördigt, nyttigt – och ganska kul.

Om Björn

Björn Alexandersson är teknisk projektledare och lösningsarkitekt på Limepark.

Limepark
Björn Alexandersson

Teknisk projektledare och lösningsarkitekt, Limepark

Följ oss

Prenumerera på nyhetsbrev från Sitevisiondagarna