Logotyp för Sitevisiondagarna i vitt

Employee Experience – att designa den ultimata medarbetar­upplevelsen

Framtidens medarbetare kräver en förstklassig upplevelse, både digitalt och fysiskt. Ett av de mest spännande områdena just nu är Employee Experience (EX) som bryter barriärerna mellan kommunikation, HR och IT för att sätta medarbetarens vardag i centrum, inte minst utifrån den digitala kommunikationsmiljön.

Emma Fahlstedt

Affärsområdesansvarig för EX på Consid

Medarbetarupplevelsen i fokus för att öka engagemanget.

Emma Fahlstedt, affärsområdesansvarig för EX på Consid, delar sina insikter och presenterar trender kring hur du skapar en engagerande resa från rekrytering till karriärutveckling för medarbetaren.

EX är fortfarande ett relativt nytt begrepp i Sverige och är ett perspektiv som rymmer många spännande möjligheter och stor potential. Varmt välkommen att lyssna!

Om Emma

Emma Fahlstedt är affärsområdesansvarig för det snabbväxande området Employee Experience på Consid.

Emma är en van föreläsare med kommunikationsbakgrund, som ägnat de senaste tio åren åt att utmana barriärer mellan kommunikation, HR och tech.

Logotyp för Consid.
Emma Fahlstedt

Affärsområdesansvarig för EX på Consid