Sitevisiondagarna logotyp, till startsidan
22 oktober klockan 14.20–15.00

Inkludera mera – intern­­kommunikation som engagerar

Hur skapar man engagemang och förståelse internt för att driva kundnöjdhet och enkelhet? Hör Rikshems berättelse om förändringsresan som belönades med Stora Kommunikationspriset för bästa internkommunikation.​

Stora arenascenen
Jennie Wolmestad

Kommunikationschef på Rikshem

Så skapar du engagemang och ett starkare varumärke internt

Hur skapar man ökad intern förståelse och ett starkare varumärke i frågor gällande kundnöjdhet och enkelhet. Vad gör man för att få med sig medarbetarna på en förändringsresa och bli ambassadörer? Och hur attraherar man de olika interna målgrupperna så att alla känner sig delaktiga?

Välkommen att lyssna på en berättelse om hur internkommunikationen spelar en viktig roll i Rikshems resa mot att bli ett fastighetsbolag som skapar en enklare vardag för sina kunder. Ett arbete som Sveriges Kommunikatörer belönade med Stora kommunikationspriset för bästa internkommunikation 2024.

Om Jennie

Jennie Wolmestad är chef för kommunikation, kund och marknad på fastighetsbolaget Rikshem. Hon har lång erfarenhet av kommunikationsarbete på både kund- och konsultsidan och ett särskilt intresse för internkommunikation som nyckelfaktor för att driva framgång inom företag och organisationer.

Rikshem logo
Jennie Wolmestad

Kommunikationschef på Rikshem