Vanliga frågor och svar

Du kanske undrar hur den digitala mötesplatsen fungerar eller om du kommer att kunna ta del av materialet i efterhand? Vi har samlat de vanligaste frågorna och svaren inför Sitevisiondagarna.

Sitevisiondagarna 2021 blir två digitala dagar – den 19–20 oktober – med samma ingredienser som tidigare år. Inspirerande talare under interaktiva föredrag och workshoppar. Nätverkande med branschkollegor, sponsorer och Sitevision-medarbetare. Föredrag från huvudscenen och flera parallella spår med något för alla.

Biljett och bokning

Om du redan nu vet att flera kollegor från samma organisation kommer att delta på Sitevisiondagarna kan det löna sig att boka in en liten eller stor grupp. Du behöver inte veta exakt vilka som ska delta, det finns möjlighet att själv komplettera med deltagaruppgifter fram till den 30 september 2021.

Alla i gruppen får varsin biljett och skapar egna personliga profiler samt väljer vilka föredrag de vill lyssna till.

Early bird gäller fram till den 24 juni 2021. Erbjudandet gäller för både individuella biljetter och gruppbiljetter.

Säkra din plats redan nu.

I anslutning till Sitevisiondagarna har du chansen att gå en kurs till extra bra pris. Vi erbjuder tre olika kurser, exklusivt rabatterade för deltagare på Sitevisiondagarna. Alla kurser går online vid samma tillfälle, onsdagen den 27 oktober klockan 9‑12.

Du bokar din plats i samband med anmälan till Sitevisiondagarna.

Anmälan och betalning hanteras av Conventum (Kongrexum AB, org.nr 556627-6233) på uppdrag av Sitevision AB.

Bokningen är bindande och betalning av deltagaravgiften betalas mot faktura. Fakturor kommer att skickas ut löpande från september med 30 dagars betalningsvillkor. Sena anmälningar ska betalas senast tre arbetsdagar före Sitevisiondagarnas start. På samtliga priser tillkommer mervärdesskatt om 25 procent enligt lag.

Var noga med att fylla i korrekt fakturaadress. Vid felaktiga uppgifter som innebär kreditering debiteras en administrationsavgift på 100 kronor exklusive moms. Är du osäker på adressen, kontakta din ekonomiavdelning.

Betalningsalternativ:

  • Elektronisk faktura
  • Pdf-faktura via mejl
  • Pappersfaktura via ordinarie postgång

Eftersom att vi ställer om till två digitala dagar, så hoppas vi att alla som vill ska kunna delta – oavsett vart i landet du befinner dig.

Anmälan är bindande och går inte att avboka. Deltagarplatser kan kostnadsfritt överlåtas till en kollega. Du kommer att få ett bekräftelsemejl när du bokar och via det kan du själv ändra i bokningen (fram till den 30 september 2021). Från den 1 oktober 2021 behöver du höra av dig till anmalan@sitevision.se för att överlåta din plats till en kollega.

Innan eventet

Under Sitevisiondagarna delar vi ut pris till de organisationer som med hjälp av Sitevision lyckats skapa webbplatser och intranät utöver det vanliga. Alla kan nominera sina favoritsajter som en jury sedan tar fram finalister och vinnare från. Vinnarna presenteras med pompa och ståt under Sitevisiondagarna.

Priset Sitevision Awards hette tidigare Guldhanden, se tidigare vinnare och finalister.

Alla är välkomna att nominera webbplatser och intranät, som är byggda i Sitevision, till Sitevision Awards. Under juni kommer du att hitta ett formulär här på sitevisiondagarna.se där du enkelt nominerar dina favoritsajter som du tycker ska ha en chans att vinna. Vi ser fram emot dina nomineringar!

Du som är anmäld till Sitevisiondagarna 2021 får ett mejl innan eventet med en registreringslänk och instruktioner om hur du loggar in för att delta. Lätt som en plätt.

Du kommer att kunna logga in på plattformen för att se dig omkring ungefär trettio minuter innan dagens första talare kickar igång. Titta gärna in hos våra utställare i deras digitala montrar eller testa att mingla med andra deltagare.

Under eventet

I år ställer vi om till två digitala dagar för att alla som vill ska kunna delta, oavsett vart i landet du befinner dig. Sitevisiondagarna livesänds från vårt kontor i Örebro tisdagen och onsdagen den 19–20 oktober.

Efter att du har registrerat dig kommer du att kunna skapa en personlig profil med namn, titel, företag och varför inte en bild på dig själv? Du kan även komplettera med en länk till din LinkedIn-profil. Sen är du redo att nätverka.

Sitevisiondagarna blir en personlig upplevelse, där du precis som vanligt kan välja bland intressanta föredrag och träffa våra partners. Följ med oss under livesändningen, chatta med andra deltagare och svara på omröstningar.

Du kan registrera dig från klockan 08.30 den 19 oktober. Sitevisions keynote drar igång klockan 09.00 och sen är det fullspäckat schema fram till cirka klockan 15.15 då vi presenterar vinnarna av Sitevision Awards, för att sedan runda av med eftermiddagsunderhållning 🎉 Se hela programmet här.

Det kommer att finnas en livescen under dagen och samtidigt kan du välja att kolla på föredrag i parallella spår. De föredrag som du inte hinner se under dagen kan du alltid kolla på i efterhand. Välj gärna passen du ser under dagen med omsorg eftersom du då kan ställa frågor till föreläsaren i chatten. Föredragen är cirka 30 minuter långa och efter det finns tid att svara på frågor.

  • Använd en dator med webbläsaren Google Chrome eller Firefox.
  • Kolla upp om din organisation har brandväggar som eventuellt kan blockera innehåll.
  • Om du är ansluten till VPN kan du behöva logga ut innan du hoppar in i eventet.

Om du har problem att logga in kan du kontakta vår tekniska support via Sitevisiondagarnas kontaktformulär. Det kommer också finnas en supportsida inne i eventet.

Efter eventet

I biljettpriset ingår tillgång till det inspelade materialet i efterhand. Observera att allt material inte spelas in, till exempel det som händer på utställningsytan, så tänk på att det bästa är om du kan vara med live under dagarna.

Övrigt

Om du var anmäld deltagare under Sitevisiondagarna 2020 kan du logga in här och ta del av programmet och föredragen i efterhand. Inloggningsuppgifter har du fått via mejl (rubrik: Inspelade föredrag – och 850 tack).

Ingen biljett? För 1 995 kronor (exklusive moms) kan du ta del av alla föredrag från Sitevisiondagarna 2020 i efterhand. Skriv ett mejl om att du vill ta del av materialet, tillsammans med dina faktureringsuppgifter, och skicka det till cs@sitevision.se.

Om du undrar något är det bara att kontakta oss.

Tveka inte att ta kontakt med oss om du har några frågor eller funderingar. Via Sitevisiondagarnas kontaktformulär kan vi enkelt hjälpa dig att skicka din fråga till rätt person.

Till toppen

Platinumsponsorer

  • Logotyp för Consid
  • Logotyp för Limepark
  • Logotyp för Soleil
  • Logotyp för Webstep

Guldsponsorer

  • Logotyp för Advant
  • Logotyp för Cybercom
  • Logotyp för HiQ
  • Logotyp för ImageVault
  • Logotyp för Mediaflow
  • Logotyp för rek.ai
  • Logotyp för Screen9
  • Logotyp för Språkkonsulterna

Silversponsorer

  • Logotyp för Advania
  • Logotyp för Vemendo

Kontakta Oss

Vi hjälper dig gärna

Har du en fråga som du inte hittar svar på? Inga problem. Hör av dig till någon av oss.

  • Jessica Adolfsson
    Projektledare Sitevisiondagarna
    Svart ikon för mejl
    Svart ikon av mobiltelfon
  • Ulrika Sandberg
    Anmälan
    Svart ikon för mejl
    Svart ikon av mobiltelfon
  • Linda Brorsson
    Sponsoransvarig
    Svart ikon för mejl
    Svart ikon av mobiltelfon

Följ oss

Ikon med kryss för att stänga mobilmenyn

Meny

Anmälan

Redan bestämt dig? Då finns det inget att vänta på. Anmäl dig direkt.