Logotyp för Sitevisiondagarna i vitt

Test som hemligt vapen

Oavsett om det gäller nyutveckling, följa med i hur användarnas beteende förändras över tid eller som strategi för att sätta användaren i fokus på beslutsfattarnas bord är test ett kraftfullt verktyg. Men, om sanningen ska fram, kanske är det något som allt för ofta prioriteras bort?

Elin Lindkvist

Customer Success Manager på Sitevision

Test behöver inte vara krångligt för att ge effekt!

I det här passet går vi igenom olika områden där test kan användas för att säkerställa god kvalité och att vi använder våra resurser väl.

Vi kommer att prata om effektiva sätt att testa uppgraderingar, säkerställa leverans av beställningar, snabbt komma i gång med nya funktioner och test som verktyg i förändringsledning. Elin kommer prata om test på en strategisk nivå men med konkreta exempel och visa att test inte bara hör hemma i projekt. Test ger nämligen som mest effekt i förvaltning.

Här hittar du checklistan som Elin pratar om i föredraget

Om Elin

Elin har nästan tio års erfarenhet av att arbeta med webb och intranät som webbansvarig. Nu hittar ni henne i rollen som Customer Success Manager på Sitevision.

Logotyp Sitevision
Elin Lindkvist

Customer Success Manager på Sitevision